Wednesday, February 14, 2007

14hb Februari

14hb February..ari nih besa kenal ngan ari valentine day..sambut ke?? Eh..tnye diri sendiri ke..x baik sambut sebab valentine day nih sebenarnya hari memperingati paderi ( x silap paderi kot) yg bernama Sir Valentine yang mati kerana terlalu sayangkan kekasihnya..eh..cm tuh ke citenye..aku pun dh lupa..tapi lebih kurangla..yg penting bila sambut nih macam mengagungkan Sir Valentine tuh la kiranya..ala…kalo nk sambut hari kekasih..nak menghargai kekasih pun bila2 pun bole ape..pada aku hari2 kita kena hargai kekasih kita..ye x..ececeh..macam berpengalaman lak..nk tau lebih lanjut..tnye tuh kak akma..kak pu3..kak famia..x pun amirez..diorg terre bab2 nih..aku hanya budak hingusan yg x tahu sangat pasal mende alah nih..hehehe..

14hb February jugak ari special budak yg baek ngan aku..budak nih rajin kalo nk keluar ajak aku..kekadang rajin belanje aku tgk wayang (walaupun kekadang terpaksa tgk..sebab dah belanje..rela je)..time cuti2 pantang nk jalan gi memana mesti x lupe nk ajak aku..dan paling besh bile nk balek umah..naik kete dia..skung dia dh ade kete sendiri..myvi kale kelabu taik anjing.hihi..kaler mocca..dulu memula bawak skoot..nek berbirat gak la aku duduk lelama kat skoot tuh nk balek umah..pastu dia bawak prado pulak..gile ganaz..prado ayah dia punye..aku yg naik terima jela sebagai penumpang yg setia..hehehe..tapi skung bole balik naik myvi..yeah..yeah..

Dia nih sporting.. hari tuh kesian dia kena buli ngan aku..aku x bg dia letak bantal pooh dlam kete dia..yela..x bagus sebenarnye menjantinakan kereta..pastu dengan 3 per 4 rela..dia terima cadangan aku ngan bebudak nih beli bantal mr.bean..sebab dia x minat nightmare.. mr bean ngan nightmare la yg paling x nmpk menjantinakan kete sebab mende nih laki ngan pompuan pun minat gak…

Dan sebab dia la aku dapat pegi gathering 9/12 hari tuh.. mak ngan dia nih memang ok je..ape2..kalo dia ajak..ok..xde hal..ces..tapi aku x suke mempergunakan dia..kalo keluar ngan dia aku ckp la keluar ngan dia..kalo keluar ngan org lain..ckp la keluar ngan org lain..

Anyway… happy besday Ai..ahahahak..ko dah 21 tahun dah hari nih..bole daftar mengundi weh..jadik la rakyat yang bertanggungjawap dengan mengundi..hihi..dan sebagai penebus pembulian ari tuh..aku hadiahkan dia bear pooh yg bole bunyik lagu epy besday..EPY BESDAY…

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com