Wednesday, April 25, 2007

2 kesah

kisah pertama

alhamdulillah..exam math eng IV + kenegaraan dah selesai..

mathematic engineering IV..huhu.. mampu buat aku tersenyum.. pertama kalinye..dlm separuh umur yg aku kena abeskan untuk belaja kat UTHM nih..sepanjang 2 tahun..sepanjang 4 semesta aku kena belaja mathematic engineering..stat math engineering I then II then III... math engineering IV lah yg bole membuatkan aku tersenyum lepas jawap exam.. math engineering yg kini akan terkubur..dah xde lagik math engineering dalam subjek untuk sem2 depan.. math engineering yg terakhir..math engineering yg membawa kenangan indah buat aku..yeaha... hasilnye..wait n see... tapi aku yakin.. result akan besh.. insyallah..

kenegaraan..subjek paleng aku mengantok..ala2 sejarah..sejak sekolah aku telah terdidik bile bab2 sejarah..syaitan2 akan bergayut tahap kuase 100 kat mata.. tadik..masa jawap..syaitan yg direjam telah berhayut gile kuwat kat mate..aku sampai leh terlelap..pale dah toing..toing.. ntah ape yg aku jawap..walaupun abc..abc dia x sedap cam abc kat kedai.. abc dia mmg sunggoh x sedap.. tapi leh rasa..rasa cam nk bulatkan a ke..b ke..c ke..atau d... banyak gak la aku men rase2.. tapi cam xde perasa je..er... result..hue~ wait n see je.. ade tande2 kehancuran..hahaha..



kisah kedua..

selasai exam kenegaraan..hahaha..cabot awal.. x tau nk tipu ape lagik nk jawap..then gi merayap kat 7E kelaparan dan kehausan tahap gile..sume2 borong air..palen siket 2 tin..paleng byk 4 tin..muahaha.. kaye la 7E tuh..
dalam perjalanan balek ke umah..terserempak ngan segerombolan orang yg sedang berkumpul.. cam kenal..then ade 1 van dok lepak same ngan segerombolan orang tuh..kak pah mem'peng' kan ketenye..tanda2 anak mami@ mami jarum telah meresap dalam jiwa kak pah..kete di'park'.. what happen??? aku pun dah dirasuk semangat sebok2.. turun kete..menyemak.. tgk ape yg terjadik..
Ya Allah..tempat yg same...sekali gus tangan aku mengigil.. kete tuh eksiden lagik..tempat yg same kenanya..pintu belakang driver.. peristiwa yg pnh buat aku trauma suatu masa dulu..depan2 mate aku..aku nmpk cmne van tuh langgar..mase tuh aku yg dok seat belakang driver..ntah nape malam tuh...aku dok kat situ..selalu aku x dok pun seat belakang driver..nape malam tuh...ntah la.. aku mengigil 1 badan..hantukan kat pipi rase cam kembali teringat lagik... bile rase trauma tuh dh ilang..tetibe kete tuh..eksiden lagik..dan tempat yg same..dan lagik teruk..cumenye.. aku x nek pun kete tuh.. kalo la aku nek kete tuh..dan aku nmpk cm ne eksiden lagik..aku rase..aku memang trauma yg amat.. wah..pasni aku takot dah..xmo nek kete tuh... pasni nek beskal la besh..huhu..aku maseh lagik trauma.. walaupun bukan aku yg kena..bukannye terok sgt..nape ye???

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com