Sunday, July 08, 2007

Minggu Haluan Siswa

woha..akhernye minggu haluan siswa (MHS)yg berlangsung selama seminggu melabuhkan tirainya.. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..majlis penutupan malam tadi pun berjalan dengan lancar.. kaki aku bergerak dengan lancar juga..sebab menyusun kedudukan pelajar yg liat untuk bangun duduk kehadapan..kaki ligat berjalan sesana kesini walaupun kekadang x bz pun..buat2 bz je..hahahak..
sedih gembira semua ada..yelah.. seminggu tuh macam2 ragam manusia aku dapat lihat.. macam2 perangai manusia ada..
  1. seorang pelajar menelefon seorang pembantu MHS untuk membeli pisang emas kerana dia sudah biasa makan pil dimasukkan dlm pisang emas tersebut pada malam2 buta..pisang lain x nk pulak tuh.. moral: dah tau x leh telan ubat begitu aja..sebelum masuk..sediakan la pisang emas tuh byk2..menyusahkan kami pulak nk mencarinya..igt kami nih kuli..dh la x cukup tido..lagi mau mintak bende bukan2..
  2. seorang pelajar tercekik tulang..kemudian menelefon pembantu MHS kerana telah beberapa kali cuba x berjaya gak..dgr suara macam dah teruk sgt..tolong kak..macam2 dh sy buat..yg mak saya ajar pun x jalan jugak..x tahan nih.. bila sampai bilik..hp ade 3 bijik atas katil..tgh main msg..moral : nsb baik bukan aku yg kena..maunye aku pelempang..terus terkeluar tulang ikan tuh..semuanya nk mintak tolong.. dh duduk universiti..dah besar..pandai2 la berdikari..
  3. ada sekumpulan pelajar dtg lewat dr dijadualkan tiba kt check point aku..bila aku denda suruh beratur pun lambt..sume buat muke toye..aku denda suruh nyanyi..menyanyi xde semangat.. mengalahkan budak perempuan..lagi semangat.. aku marah semua buat derk je..moral : aku anti lelaki.haha... nape la junior2 nih sume pemalas..dh la xdgr arahan senior..korang x tau ke..nnti2 korang perlukan jugak khidmat senior..
hahaha..macam2 kerenah manusia..sabar jelah..nsb baik bebudak LDK aku ok..semua pompuan.. semua happy..semua boleh bermulut murai..hehehe..nsb bek 8 orang je..kalo byk..alahai..mampus la aku..ngeh~~




minggu haluan siswa dah pun berakhir..lepas nih..abes la..glame la aku dikalangan junior2..huhuk...dan pastinya...kuliah akan bermula esok.. aku kini dah tahun 3..er..seramnya..

2 orang tukang karut:

amirez said...

awat baju kuneng ? x lawo ah huhu

iN said...

apesal x jadik mpp..
kalo x leh la bangkang nk kaler ape:p

 

Blog Template by BloggerCandy.com