Tuesday, March 18, 2008

seram sejuk


semalam.. aku dh mula mendaftar mata pelajaran untuk semester depan.. semester depan bermaksud.. aku dh mula menjejakkan kaki ke tahun 4 pengajian.. kalau dulu masa awal2 aku selalu berkata..em..tahun 3 nnti baru la cuak..baru la rase nk tobat siket..tapi aku tgk.. 2 sem nih xdenye tobat.. cm biasa gak..life cm zaman dolu2..awal2 masuk dulu..
bila dh masuk taun 3.. nnti2 la taun 4 baru nk berubah.huhu.. itulah aku..bila nk berubah jadik rajin agaknya.. malas je memanjang..stadi pun bile nk exam.. jarangnye nk stadi saat2 awal..
bila daftar subjek.. terkesima dengan subjek yang bernama projek sarjana muda I ataupun kitaorg panggel PSM.. projek sarjana muda nih untuk pelajar yang mengambil ijazah sarjana muda..ala.. cm kome2 dulu gak la.. PSM I byk pada research sebab tuh hanya 2 kredit.. manakala x silap aku PSM II 4 kredit.. yang boleh menjahanamkan..
dalam otak dan fikiran aku..apekah itu PSM..aku nk wat projek ape PSM nnti.. er.. seram sejuk aku rase.. bila fikirkan balik.. x sangka cepat sungguh masa berlalu.. dah nak tahun 4 dah ke.. er....

p/s: owh ye..besh bila dpt tau aku kena LI bila abes tahun 4..hehe..maseh byk masa utk pikir kt mana nk LI.. ^_^

3 orang tukang karut:

amirez said...

hoho. sy dulu dgr je PSM terus kecut urat saraf. takutnye ngan PSM xdpt dibayangkan dlm alam kampus neh. selalu pk susah. dgn presentationnya dlm manglish (malaysia english), projek ape nak buek..mcm2 ah. tp skang dh PSM II. rasa senang bila nak start..tp susah bila nak siapkan projek huhu. bleh tensen kepala pk psl PSM

Hajar said...

heh heh...
telah lama ku tinggalkan alam itu.
tp besh. rindu plak rasanya.
cuma xmo hadap PSM lagila. pening! Nak stat tuh lagila pening, nk pk tajuk pe. x caye tunggula sem depan >:)

iN said...

hehe..blom wat psm pun dh pening ngan macam2 projek..adeih..

 

Blog Template by BloggerCandy.com