Tuesday, August 26, 2008

demam itu menyaketkan -_-"





semalam kepala berat sangat..lepas jadik bidan terjun menjaga kedai pesta konvokesyen milik ai..dia ade test mlm tuh..so dia mintak tolong aku jagakan..petang tuh dah rase x sedap badan sebenarnye...lebih2 lagik..tekak dah mula saket..tapi aku gagahi jugak..

balek2 je..aku memang dah x larat..kepala x larat tuh aku gagahi jugak nk study tapi x bole.. akhirnya aku amek keputusan telan panadol 2 bijik lalu baring kt katil.. mekaseh kt dia yg temankan aku malam tadik sampai aku tido ^_^..

pagi tuh kelas lecturer hot..x se'hot' mane sebab badan aku dah mula hot..lame dah x demam rasenye.. :snow10:bila dah kena cm nih aku memang x boleh tahan..akhirnya dpt mc 2 hari..tapi aku mintak sehari je tuh pun just mc kelas sebelah petangnye..dr aku pegi tapi x paham ape2..baek aku rehat2 kt katil je..

lame dah x kena demam...nape la demam nih dtg time aku nk test..kepala pun maken berat rasenya nih..mari sambung tido...ZzZzZzzz......

p/s: tahniah wat senior amirez..semalam dia konvo tapi x sempat lak aku nk g tgk...:snow31:

1 orang tukang karut:

Propana said...

ingat 5 perkara b4 5 perkara. antaranya, "SIHAT SEBELUM SAKIT".

sakit=ujian Allah + penghapus dosa (kalu terimanya dan redha dgn ujian tersebut;sakit)

 

Blog Template by BloggerCandy.com