Sunday, March 15, 2009

Malaysia - Earth Hour

tadik ckurus bg aku satu url..aku pun bukak la..punya payah..xleh bukak..refresh..refresh..refresh.. dan refresh banyak kali baru berjaya..upenye dia soh aku sapot...

MALAYSIA- EARTH HOUR


seperti yg tertera kat gamba diatas.. program nih mengkehendaki kita padam lampu dalam ms sejam

tarikh : 28 Mac 2009
hari : sabtu
masa : 8.30 malam - 9.30 malam


insyallah aku sapot...dulu pun aku penah sapot shutdown day..kalau ikotkan kena padam lampu..tp bukan lampu la yg aku padam..mybe laptop sebab aku punye sendiri..kalu nk ttp lampu kena set2 ngan bebudak nih... tutup sume..g kedai makan..lepak makan sejam..haha..bleh je..
ape2 pun wait n see ape yg aku bt 28 Mac tuh...tunggguuuuuuuuuuuuuu

nota kaki : same2 la kita sapot...korg leh tau lebih lanjut dgn klik sini :okay:


0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com