Wednesday, April 22, 2009

abstract oo abstrak..

hari nih idea aku untuk menaip tesis datang mencurah2.. ikotkan hari kames nih kena anta draft tesis..tapi kalau bleh aku nk siapkan gak tesis nih..ikot format..xyah pening2 nnti..

ketika nih sume isi dah siap..tinggal table of contents, list of figures, list of table ngan beberape mende remeh je yg belom siap...sementara kaki aku yg kekejangan sebab asek bersila je tadik
( sebab aku buat keje kt katil..dok meja xde idea..haha) aku nk apdate la satu mende..

aku x tau universiti len but u aku abstract kena tulis dalam dua bahasa. BI n BM. ikotkan tesis aku dlm bi..so suma dh ready dlm bi.. seperti dalam gamba dibawah

bila dah tuka dlm BM.......



sesungguhnya bakat aku dlm men"traslate"kan bahasa sgt bagus...:ahaha:

3 orang tukang karut:

mie said...

wah!!!
bijak nya makcik gue ni...
hahaaaa

Hajar said...

ye, dia mmg bijak. :p

p/s: iN, ble nk belanje KFC parit king? :p

iN said...

mie:
well...u know me B-)

hajar aka kak pu3
yeah...akak dtg sini..org belanje..seriyes...
cepat2..tawaran terhad :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com