Monday, April 13, 2009

apdate kale demam..uhuk

ALHAMDULILLAH present psm pada hari kames berjalan dengan lancar.malam b4 present aku bleh cool..ntah kenapa perasaan utk present psm 1 lain sgt dengan masa nk present psm 2.. mybe psm 1 aku masih kabur dengan ape yg akan aku bt utk psm 2. dan psm 2..segalanya sudah selesai..dan aku paham dengan ape yg aku bt..

teringat soalan terakhir yg panel tujukan kt aku
"software..of course u can do well" dengan nada sinisnya..so aku pun jwp dengan sinis lagik grammar terabur
"but.. no lectrurer know well about this software. i need to learn more"..lalu dia tersengeh...
yeaha...alhamdulillah selesai sudah..maka tinggal proses tesis saje..

sejak jumaat aku x sedap badan..aku gagahkan jugak balek..next week study week..tp macam2 yg akan berlaku..3 hari aku akan bercuti..kemana??? saba la ye..hehe.. minggu 1st exam kena anta draf tesis..satu mende x bt lagik..cuma ade sem lepasnye..adeih..huhu..
nway..x banyak aku dpt apdate..esok malam dh nk gerak g vacation..hurm...dengan keadaan yg x sehat nih besh ke percutian nnti:snow40:

nota kaki: hari nih dia konvo..sedihnye x dpt tgk:snow34:

2 orang tukang karut:

mie said...

hari kames???
sunnguh menyerlah bahasa ubi...
hahahhaaa

xpe,nnti gue konvo skali lagi..
hahhaaa

iN said...

la...guwe mmg biasa la guna kames..
pak cik tuh..eja sungguh pun salah..
sunnguh...:P

 

Blog Template by BloggerCandy.com