Friday, June 05, 2009

melalut lalut

salam..esok cuti...terlupe lak aku yg 6.6 cuti...kalau x mesti aku dh trbang nun jauh ke klantan..adeih...tp xpela kan...

hari nih kuar keje pkl 5.. si amir, penyelia aku bt muka masam..cian dia xde sape nk tlg dia bt keje.. aku x leh balek lewat sebab hari nih aku berjaya merempit seorang diri dengan menaiki JLP pulang ke air tawar 3..hey..hey...jangan pandang ku sebelah mata..hanya kerna aku nih pompuan tau...hahaha...alhamdulillah selamat aku sampai..lecehnye bile sume org x caye aku nk bwk moto balek..adoi...kenapa pompuan x bleh bt ape yg laki buat...jangan la halang aku sebab aku nih degil..hahahahak

nothing to update..g cc atas permintaan shariffah nur shazwani yg beriya2 menyuruh aku mengupload gambo aku dan kapal ke facebook...korg lebih dulu tgkkan..sebab aku kan rajin mengapdate blog..hahahak...

hari nih jugak gaji kedua masuk...sebulan 2 kali gaji..adelah siket..mane ade tmpat praktikal len yg akan bg gaji sebesar aku..hahahahak...bajet2...tp kejap lagik gaji abes la tuh..hahahaha...

kali nih on9 pun pak cik semut xde dh..dah g belayo..rindu pulak aku kt pak cik sorg tuh..bile la kapal dia nk singgah tmpt aku..bleh gak aku pow dia..hahaha..

okey la..calo dulu...take care sume....^_^

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com