Thursday, September 24, 2009

raya 2009

to all my prenz that always follow my blog that always bersawang...thanks a lots... 20 september 2009..1st day raya.. 18 september 2009 pg baru aku gerak balek..tuh pun gara2 nk amek ic..kalau x, xde maknanya dpt cuti awl..

pagi raya as usuall... ade la org tuh kecik ati asek beraya sana..aku selalu jadik mangsa keadaan..huhu..

4 tahun sebelum nih...pg raya yg kureng aktiviti akan aku habiskan dgn dia..sama ada ym xpun msg...taun ni...bak kate org tuh...sgt menyampah dgn kilang jepun itu..nape ntah 1st day raya bt aku keluarkan air mata..aku rasa mak dia lagik sedih kot berbanding dgn aku..setabah hati dia berkata kepada aku...aku pasti dia x setabah mana..x lama lagik keluar la cite hatinya yg x tabah tuh...raya kedua dia kata..em...dh lama x jumpa..aku akui bila masing2 sibuk...nk bt cm ne..aku hanya mampu berserah...


3rd day raya...1 reunion darjah 6 berlangsung..gile..zaman sekolah rendah pny cite..paleng hampeh bile diorg berkata "sedihnye dlm hidup ina x pnh rase darjah 4"...oit2..suke aku la..haha

5th day raya..aku bgn pkl 5 pg..gerak g tmpt keje pkl 6..gara2 x nk balek umah abg awl..so kena la aku gerak dr umah awal..haha..1st day keje..bosan..tuh la aku nk cuti lame2 x bg..bile aku dtg xde keje kan dh makan gaji bute..rasekan..hahaha

nway..cm mane pun raya taun nih..aku nk mintak maaf...andai ade salah silap aku sepanjang berblog..dialam maya...dan jugak dialam realiti...SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN -_-"


0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com