Saturday, July 17, 2010

berdeting dgn pakcik semut

agak lama rasanya x menaip blog... mungkin disebabkan kemalasan yg melampau x pun disebabkan bahang piala dunia..ekekekeh..sape sangka.. malam final tuh aku bley lepak kt mcd dr pukul 11 malam smpai 5 pg..sampai umah 530, bukak fb kejap then siap2 g keje without tdo langsung...huhuhu...terbaek kan..

dan malam final tuh jugak aku dpt berita yg "seri ayu" sudah tiba di mmhe..seperti yg aku jangka "seri ayu" dock kt tmpt dock biasa bg kapal yg 2 minggu je singgah...

kames malam pak cik semut mintak aku bwk dia jalan2..aku pun x tau nk ajak g mane..lalu g la merayap jusco tebrau city dan makan ciken cop kt hutan bandar..



nebes mmg la nebes..1st time jmp pak cik semut neh..teringat sebelum pak cik neh naek kapal hr tuh...aku siap ckp lg..c u next year(kt ym la)..tp jmp plak this year..hahahak...ade org tnye aku bley ke percaya pak cik neh...biasanya naluri aku neh selalu betul..pakcik neh mesti okey..mesti sengal dan senget..dan mmg betul pun :P.. x sangka gile dpt jmp pak cik yg "kacak" neh...lg terharu pakcik kayo neh blanje aes krin baskin robin..hue~~~beliau mmg x bley nmpk makanan..suma nk makan... mengalahkan aku...hue~~

24 neh "seri ayu"sail away...pak cik kata mybe bln 12 baru balek semula..tp mybe next year baru balek..selamat berlayar kembali pak cik..okey..kali nih baru betul..c u next year..hahahak...

owh ye...bawah neh beberapa gamba yg best kala aku jalan2 utara hr tuh =D





4 orang tukang karut:

mie said...

fuyoo!!!!
hensemnya pakcik semut tu....
hahahahaaa

iN said...

tuh la..
teruja gue tgk ke'ensem'an pak cik tuh...
:P

Hajar said...

nak jugek letak gambar goalkeeper tuh. hahahah.. :P

iN said...

cun ape..jeles la tuh :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com