Monday, November 01, 2010

adekah aku cute bile bermake-up???

ina pulak bile nk pakai make up nih..
hahahahahhahhahahahahaha..... (gelak dulu) ...ni soalan yg ditujukan sorg sahabat lelaki aku beberapa hari setelah dia melangsungkan perkahwinan..

beberapa soalan muncul dlm fikiran aku..antaranya:
  1. wajib ke sorg perempuan itu ber'make-up'..x make up x ley ke?
  2. keje cm aku nih sesuai ke pakai make up?
  3. walaupun aku dh sedia ade cute...adekah aku akan nmpk lg cute bile ber'make-up'?redfaceredfaceredface

actually aku bukan la sgt x suke pada barang make-up..aku suke tgk org make up (yg cantek je la).. santek...sape x suke pada keindahan ciptaan Allah..betul x??



tp mungkin persekitaran aku yg menyebabkan aku tidak ber'make-up'... yela..aku kan sorg je ank pmpuan..xde sape yg jadik cikgu aku kt umah..hehe..xpun sb aku amek engineering...sejak kt universiti lg budak letrik la yg paleng sempoi.. lain la aku amek kos banking ke management ke..itu solek2 sume ade markah..

xpela..yg penting..dlm hati kena make-up baek2..betul x :okay:

nota kaki : ade sape2 nk ajar aku make-up..tp aku xnk jadik cm hantu tepung gomak ye question

2 orang tukang karut:

mie said...

makeu la, gue nak tgk juga..
xpun letak je tepung tebal2 kat muka..
sure lagi cute...
heheheeeee

iN said...

dah tamat tempoh da...
hari tuh ms g jelajah dapo seri ayu pakcik xnk tlg pakaikan guwe tepung..
kan dh xdpt tgk
hahahaha

 

Blog Template by BloggerCandy.com