Thursday, February 03, 2011

angpow CNY


3 Feb & 4 Feb 2011..cuti sempena raya cina..walawei..cuti ey..igt senang ke kampeni aku nk dpt cuti..kalau ikotkan sepatutnya 2 hari nih kampeni aku ttp abes..xde sorg pun keje..tp disebabkan progress yg delay akibat hujan..makanya pihak management MMHE meminta agar 2 hari cuti itu digunakan utk topup balek progress yg delay tuh..makanya ade la org yg kena keje..but...aku mesti la cuti..construction je yg keje...

cuti kames jumaat..sabtu naek keje..haish..igtkan nk smbg cuti...sabtu ahad..4 hari straight..tp disebabkan 26 Feb ade org baek hati nk belanje tgk konsert Maher Zain.. mybe nk kena amek cuti lagik..better aku keje je sabtu nih..eek

ujung taun lepas project engineer aku (cina) kawen...menurut masyarakat cina..org yg berkawen je yg boleh bg angpow..makanya..semasa aku hantar daily report pada project engineer aku..aku cuba sakat dengan mengepow beliau...

dalam hati mmg nk sakat dia je..tp dia reply plak...






hahahahaha...dpt la angpow RM888 berbentuk emailtwisted

EPY CHINESE NEW YEAR:eheh:

4 orang tukang karut:

mie said...

wow!!
gue nak angpow juga..
bgai la gue..

iN said...

bagai ape pakcik :P

mie said...

bukan bagai...
bbgai la!! bahasa sanskrit ni..

iN said...

woo...tingginya bahse sanskrit...igtkan bahse skirt..

 

Blog Template by BloggerCandy.com