Saturday, March 26, 2011

24 tahun sudah...


26 march 2011..genap 24 tahun sudah...mekaseh pada mak dan abah yg sentiasa membela, menjaga dan mengambil berat tentang anak perempuan mereka ini...

alhamdulillah...Allah masih memanjangkan umur aku...actually...kelahiran aku sangat ditunggu2 oleh mak..sebabnya.... sebelum aku lahir..family aku kehilangan seorang anak perempuan ketika berusia 6 tahun...masa tuh tahun 1986...yg diberi nama norlina...usianya x panjang sebab demam panas yg berpanjangan...arwah la..kakak aku...

bile pregnant...mak nk sangat anak perempuan..lepas arwah meninggal...alhamdulillah...26 march 1987... lahirlah aku...berjantina perempuan...(cewah..) dan diberi nama sarina...sebab dh biasa panggil arwah akak dengan panggilan ina juga...

24 tahun...hidup didunia ini...aku sendiri x pasti..berapa timbangan amalan baik dan buruk.. semoga dengan bertambahnya umur...aku akan jadik lebih dewasa dan matang....

er......

boleh ke matang kalau masih baca komik...wallet lelaki...gangster...hahahaa..:scream:itu sume x kesah..asalkan jgn lupe pd pegangan yg satu....

actuallykan...seriyes..24 tahun..adekah aku sudah matang...hurm..yg pastinya..aku boleh bezakan bila masa jadik dewasa...dan bila masa perlu kebudak2an..

hadiah???masih menunggu pada yg sudi nk bg..hahahahhaa...actually dh ade hadiah dan jugak beban pada aku...

tadaaaaaaaaaa...




nih tanda memperingati besday sendiri..tuh yg amek plate kete no neh:inlove:

3 orang tukang karut:

mie said...

24 ke 42?
typing error tu..
ahahhaaaaa

Choki a.k.a oki! said...

oho..slamat ari jd k.iN! smoga dmurahkn rezeki n dpjgkn umur dlm iman. amin~

iN said...

pakcik :
itu umor pakcik...gue mude lg ok..hahahhaa

oki : mekasey oki....aminnnnn ^_~

 

Blog Template by BloggerCandy.com