Sunday, March 20, 2011

suratan atau kebetulan

situasi 1

N : kak ina nk g mane
aku : kuar jap (malas utk menjawap pertanyaan itu pjg2)
N : kuar g mane
aku : (eh byk tnye lak dak ni)...g anto akak g klinik jap...

kesah benarnya aku kuar sb nk g makan...terpaksa menipu padahal aku cube utk elakkan menjawap soalan itu sebab malas mengambil pesanan..ahakz...

petang tuh....abg call

abg : nanti tolong anta akak ng adik g klinik jap...abg x setelkan lagi urusan bil abah
aku : ok...

hoh..last2 btl2 kena anto akak g klinik jugak...

situasi 2

sewaktu melalui highway PG...di corner...aku sedang mengepeng kete dgn hebatnya.... :p ..tetibe ade 1 van guard yg mybe berisi duit memotong aku dgn sgt laju sehingga terkejut haku...lalu dengan terkejutnya aku telah menyumpah seranah van tersebut...

pergh...excident kang baru tau...

lalu aku meneruskan pemanduan...tetibe jalan menjadik jem...apakah..patutnya jalan ke jb jem sebab malam minggu..ini ke PG yg jem..
last2 sekali..kelihatan van yg aku sumpah seranah tuh terbabas ke laluan sebelah...ramai la polis berkawal disekeliling van tersebut...eek


adeih..suratan atau kebetulan...dalm masa beberapa hari je mulut aku jadik masin....terfikir..takut pun ade... nitemare jadiknye...er...
:anongnangyari:

8 orang tukang karut:

Choki a.k.a oki! said...

doakn oki jd kaya. cpt2. nt da ilang efek tu. hik3.

iN said...

insyallah..kaya dgn ilmu oke ke...kan tgh study lg :p

Hajar said...

ahahah. lepas ni doakan orang pulak ek? :P

iN said...

sudah kaya ade ferrari pun mau kaya lg ka..
haish...

mie said...

cakap gue jadi kaya cepat...
ada bertaburan duit x?
hhaahahaaa

Amirez said...

masin benor mulutnya skang ni. tolong cakap sy dpt duit RM30,000 boleh? mintak2 menang contest minyak shell tu :P

iN said...

pakcik :
cet..dh kaya pun lg mau kaya ke...haha...
ms tuh ramai gak yg benti tunggu..kot2 ade duit ke..mentaliti masyarakat malaysia...huuuuu

iN said...

mirez :
bek sy ckp sy je yg menang..sy pun join contest tuh...ekekekeh....

 

Blog Template by BloggerCandy.com