Monday, September 19, 2011

bab kawen dan persabahatan

Assalamualaikum...

terlebih dahulu aku ingin ucapkan selamat pengantin baru buat rakan sekelas aku semasa di UTHM..mohd shahril baharom @ tekan...semoga kekal ke akhir hayat..


oke...lepas ni mybe aku nk tukar blog aku lebeh pada hal2 kawen.. wakaka.. yela..lebih2 lagik ramai beno kawan aku nk kawen..hahaha... okey cukup2...

sempena majlis kenduri tekan hari sabtu..dan sabtu actually adelah hari aku bekerja..so terpaksala aku amek cuti setengah hari..adelah member sekerja aku bertanya...

H :: rajin kau g kenduri kawen ina
aku : hehe..biasa la..nanti aku kawen xde org datang
H : tp x semestinya org yg kau dtg tuh dtg kawen kau nanti

typical answer adelah jawapan yg aku bg tuh bile org ajukan soalan tuh...kebanyakkn orang akan beranggapan begitu...tp bukan aku...

pada aku...erti persahabatan itu...dan kekangan masa...alhamdulillah...masa kenduri tekan hari sabtu dan x jauh..so pada aku setakat cuti stgh hari dlm keje yg x byk sgt..ditambah dgn dkt...aku dpt pegi...
pada aku kalau bley kawan2 sume dr sekolah rendah sampai la aku keje aku nk g tgk diorg kawen..tp biasala..x semestinya suma dpt pegi...

aku x mengharap pun diorg nk dtg..lagi2 bila masing2 dh ade anak... tanggungjawap.. mybe sukar nk bergerak... pada aku..biarlah silaturrahim itu terus berkekalan walaupun sume sudah bawak haluan masing2 dan ada keluarga masing3...

nota kaki : alhamdulillah...persahabatan kitaorg berlima..aku, kak pah, piad, e ng neck masih kekal sampai sekarang...ade je kesah dan kenangan dlu yg boleh kitaorg imbas kembali dan jadik bahan utk bercerita..mekasey jugak pada facebook yg bt kitaorg keep in touch..^_^



0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com