Wednesday, October 07, 2015

Tender

Assalamualaikum...

wah..tajuk gempak kan..yes...aku tender semalam..lepas 3 hr seminggu straight aku blik lewat then jumaat aku balik awal kena tanya "why you go back early?" then isnin aku balik lagi lewat selewat2nya..aku decide aku tender..ni sume gara2 1 kampeni ade sorang je qa engineer..dr supplier, in house, customer, testing dan segala mak nenek aku kena bt sendiri..paling tak boleh bla..project development pun under aku..seriyesly stress.lagipun kerja yang aku buat sekarang totally not related dengan ape yang aku belajar..menyebabkan aku xde idea..and limitation masa untuk aku study sebab project rushing..

isnin malam al rajis suruh aku tender terus..tak nak aku susah2 sakit kepala..sb minggu lepas aku balik lewat aku sampai minum milo untuk aku dapat tido..sebab sebelum tuh aku x boleh tido asik pikir pasal kerja..

then selasa pagi, aku hantar surat resign aku kt operation manager disebabkan aku xde qa manager..pelik kan..hahha..then operation manager inform aku punya another bos dekat taiwan.

lepas dia dapat tau dr operation manager aku..dia pun contact aku via skype..dan menabur bunga seperti dibawah..hahaha


yang tak boleh bla ayat hr ni punya..hahaha
aku totally mmg tak tahan dah..tp pikir xde keje pulak..dan maybe he can arrange something later..tak tau la weh...

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com