Thursday, February 08, 2007

ape2 aje

salam...sumeem..nk apdate ape ek..
em..x tau la nk apdate ape..bg x bersawang..malam sabtu lepas kelas kitaorg ade buat bbq..hehehe..besh..ramai gak yg jeles sebab kitaorg rapat..asek buat aktiviti..x macam kelas lain..
bbq tuh buat kat padang taman yg salah sorg budak laki duduk..besh gile ah ding dong..sempat gak tuka2 hadiah..sempena mengeratkan silaturrahim..walaupun aku nih garang ngan budak2 nih exspecially budak laki..tapi sebenarnye aku nih baik..ape2 aktiviti yang diorg anjurkan aku ok je..amacam ade baik x aku..muahahah..

nih hadiah yg berjaya diraih oleh seorg laki dr aku..budak kelas lain..tapi rapat gak la ngan kitaorg..sebab tuh dia boleh join..amacam ade besh x hadiah nih..sebenarnye aku suke sampul dia je..sebab kaler peberet aku..huhu..rase syg lak nk bg..makanya sebelum bg..amik gambo dulu..peace...nk tau ape dalam nye..cube teka..muahaha..
lastly..saje je nk letak gamba meja study..x study mende pun..byk men game je sebenarnye atas meja nih..(siap ade poster adlea lagik..hehehe)


amacam..ade cun x meja nih...sebenarnye tuh pun dh kemas2..kalo x mesti lagik bersepah..muahaha..ape jenis ank dara la nih..oklah thats all..thanks pada sapa yg sudi bace..x besh pun sebab x tau nk apdate ape..kiranya dapat gak la kome melepaskan rindu ye..hehehe..sekian mekaseh..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com