Saturday, January 27, 2007

miss u all~


Uhuk~..ari nih sempat jalan2..tgk wayang.. death note the last name... besh.. muahaha.. walaupun aku x tgk lagik death note1 tapi sebab ai ade…makanye dia terangkan la kat aku serba sedikit yg aku x paham..ahak~..besh..gile ah ding dong.. lastnye “L” mati..sedeh aku..aku suke stail dia pegang bende..macam jijik je..ahak~~

Huhu..em…sebenarnya tujuan mengepost mende nih adelah mengatakan bahawa..

Belog ini akan bersawang

Ekekeh..esok sudah mau balik kuittho..oleh sebab umah sewa lom masok stremix lagik..makanya..mesti la akan sangap terhadap forum..dan yg menjadik mangsa adalah blog ini..makanya..harap maaf sekiranya..pada sape2 yg rajin menjengah blog ini..blog ini akan bersawang sehingga diberitahu.. kalo ade masa aku apdate kat lab kom..tuh pun kalo aku sebok mencarik bahan or..ape2 la..kalo saje2..malas nk menjejakkan kaki ke lab kom tuh..

Anyway, sebelum aku menyawangkan blog ini..terimala..3 buah lagu dr aku..
yang anda perlu buat ialah

  • Kuatkan speaker komputer korang
  • Bukak la blog aku nih http://inb-selamanya.blogspot.com
  • Minimize blog nih..letak la ianya kat bawah..
  • Sambungla keje korang tuh...sambil mendengar lagu dr belog aku nih..lebih kurang 13 minit..
  • Pastu nk close2 la.

Ahahak..doakan aku dapat study dengan baik dan tenang..semoga teros success..harap2nya..amin…sekian dr insan kerdil ini..miss u all.. muahhhhhhhhhhhhhhhhh..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com