Sunday, February 18, 2007

tentang seseorang

Petang yang penoh dengan bau limau2..aku gi jejalan kat jusco..em..walaupun raya cina..xde sape pun yg sudi bg buah limau kat aku..sedih aku..nk merasa limau..tuh beli la limau sendiri kat kedai..semalam mak beli..1 kotak sepuloh hengget..huhu..petang tadik..gi "dating" ngan "seseorang"..sebenarnye nek muak gak "dating" ngan "seseorang" nih..asek2 muke dia..asek2 muka dia..tapi sebab tunaikan tanggungjawap nk bg sesuatu kat "sesorang" nih..dengan terpaksanye la dating ngan "seseorang" nih.. lepas makan2..gi tgk wayang ngan "seseorang" nih..huhu..tgk cite puaka tebing biru..seram ke?? Terkejut gak la..x la seram mane..cite tuh lawak la sebab ade scene yg budak kecik tuh buat slack..ahahak..1 panggung wayang gelak..memula tgk cite tuh 4 orang..tapi sebab ank buah ai takot..ai terpaksa keluar awal ngan anak buah dia..tinggallah aku 2 org ngan "seseorang" nih..tgk..lagik2 ngan "seseorang" nih..xde muke lain ke.. adeih..

Lepas2 abes wayang.. pi solat..kemudian aku tinggalkan "seseorang" berseorangan..pi lah jalan sorg2..huhu..kemudian aku pun memblahkan diri.. destinasi seterusnye..ke masai.. cr dvd cetak rompak..nga~.. belek2..huhuk..ade death note..aku sebat beli death note 1 n 2..oleh sebab aku x tgk lagik death note 1..makanye dpt la aku menengoknye..nge..nge..


Sampai umah dh nk maghrib..lepas siap2..buat ape yg patut time maghrib tuh..dalam pukul 8 aku melangok depan lap top melihat death note 1..huhu..besh2..pause jap..amik nasik..melantak sama melangok tgk death note 1..abes2..sambung death note 2..adeih..dvd buat hal pulak..gambo x besh..nsb bek aku dh tgk death note 2.. x la sangap sangat..

Hahaha..kali nih xmo buat kesimpulan..kali nih nk bg teka teki..cuba teka sapekah "seseorang" tuh..sape dlm jawap dalam masa terpantas dan tertepat.. nnti bole claim adiah dr "seseorang" tuh ye..dia kaye tuh..baru pas tuko ensep baru..ensep Motorola..nga~~

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com