Tuesday, February 20, 2007

malaun pe'miss call'

m.call..m.call back??ish..ish..tuh pelan celkom je ade m.call back..sebenarnye tadik igt nk post mende alah lain..dah siap taip pun kat word tapi sebab aku tgh geram aku taip la mende nih..

pnh x korang terima panggelan dr org yg x dikenali..mestila pnh kan..xkan la x pnh..ape perasaan korang..meh aku tulun senaraikan..
  • geram..rasa cm nak baling je hp tuh..
  • tertekan..sape punye number la nih..tetekannya..
  • suke..mybe org tuh admire kita..
  • biase je..relax la beb..buat selambe je..nnti dh penat dia x miss call la..kredit dia yg abes bukan kita..
aku biasa tergolong dlam perasaan ke empat tuh..biasanye bila si pemanggil tuh hanya m.call dalam 2 3 kali.. pada aku mybe salah nombor..ataupun saje main tekan2..kalo x layan makanya dia pun malas la nk layan kita..tapi perasaan aku boleh jadik yg pertama dan kedua bile gile melampau dia m.call byk2 kali..bile aku msg..dia x reply..dan maken menjadik2 pulak m.callnye..pulak tuh m.call je..xdenye call je..kalo call aku lagik suke sebab aku leh abeskan kredit dia..diam je..besh2 abeskan kredit org..

tadik terima 1 m.call..no joho..ntah ape2 ntah..aku buat selambe je..buang karan je..dah lame2 maken menjadik2 pulak m.callnye..aku pun hangen la..msg si pemiscall tuh
ye..ade ape..m.call..m.call xde keje ye..

msg aku x berbalas...maken menjadik2 lak m.callnye..aku m.call dia balek..dia m.call aku balek..aku m.call dia balek..aku off hp..hahaha..padan muke bg kredit dia habes..

aku igt kejadian lama dah x berulang lagik..kejadian nih x berapa teruk sebab aku tau no si pemanggil tuh..kejadian akhir tahun lepas..masa aku tengah tetekan dengan asgment yg melambak..tido pkl 3-4 pagi kekadang lepas subuh dah menjadik kebiasaan..kalo aku dpt tido pkl 4 tuh..makanya ada la malaun yg akan mengcall aku pukul 4.30 or 5 pagi..selagi aku x angkat dia x letak dan bila aku angkat dia letak..tetekannye aku..nk tau no ape je..0301..aku pun x tahu apekah no itu..asal mana no itu..planet marikh kah?? dah la aku tido lambt..dia bole pulak call pepagi bute..sepanjang ujung tahun lepas dlm bulan 10 sampai la awal tahun nih..itulah rutin si pemanggil misteri tuh..

akhernye aku tekad..stat awal bulan 1 aku akan offkan hp sebelum tido dan on kan balek lepas subuh..dalam 3 minggu kmudian aku dah x offkan hp..malaun tuh pun dh x mengganggu hidup aku...ada sedikit aman..tapi sebagai langkah berjaga2..sekali sekala aku akan offkan hp aku sebelum tido..

dan kali nih..ade pulak malaun lain yg menganggu idop nih..adeih..x bole bg aku idop dengan aman ke..ape salah aku..aku bukannya suke nk kaco2 idop org..ples la..wahai malaun..keluarla menjadik dirimu yg sebenar..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com