Wednesday, March 21, 2007

pale yg saket

saket pale..hahahak..lame dh aku x saket pale nih..tapi baru2 nih saket pale semaken teruk menyerang.kalo dua2 belah tuh cepat la ok..tapi bile sebelah je..alamatnye esok la baru ok.. awal2 dulu igtkan dah ok..memang agak lame dh x saket pale..tetibe bile saket pale menyerang..adeih..segala bende x bole dibuat..yg bole dibuat..hanya la bareng atas katel..mate pun degel xmo2 jugak lelap..pejam2 dia buat derk je..saketnye ati..

ari nih pale saket lagik..bukannye buat ape pun..tapi bile pikir2 mybe aku seharian mengadap komputer..ari nih just ade 1 kelas..9-11 pagi..tapi aku sungguh x larat pagi tadik..makanya dengan selambe aku burn kelas tuh.. dr bangun tido..aku mengadap komputer..menyiapkan kembali esement kenegaraan..walaupun hanya 7 helai je tapi aku x tau nk taip ape..dah la aku hangen..semalam aku dh siap taip 2 page tetibe ilang pulak..nsb2.. malam semalam gak aku cube igt2 ape yg dah berjaya aku taip tapi agak hampa sebab aku hanya igt kira2 1 page je..

ari nih seharian..pukul 11pagi sampai 8 malam aku mengadap komputer..tuh lom tolak aku gi jalan2 skodeng sesorang.. gi tgk tv..solat dan sebagainye.. sempat lagik jalan2 tuh..tuh sebab aku saket pale..mate aku nih dah x larat bukak..jumpa kawan2 aku kat arked tadik diorg kate muke aku cm x sehat..hahaha..lingkaran gelap bawah mata dah cm pakai celak..MCR tuh.. x larat dah dgr org nk kata ape..macam nih la keadaan aku bile ujung2 semesta..esement dan projek yang melambak2..redha je la..dah nama pun student.

bile agaknye saket pale aku nih nk ok..keje nnti pun mesti lagik tambah pening..itam bawah mate mesti akan bertambah2..hahahak..mesti org akan kate..caya la..kuwat study..study ape..hahahahktui la...muahahaha..

sekian dr budak cm MCR..malunye sy..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com