Monday, April 30, 2007

emt????

electromagnetic..atau lebih glame ngan panggelan emt..akhernye..selesai gak paper yg paleng killer tuh.. hahaha..x la killer mane pun soalan tuh..pada aku la..kirenye..xde la aku dh siap dlam mase setengah jam..aku dh pikir cm tuh dh sebelum jawap..hahaha..ape la..

alhamdulillah..lecturer emt memang memahami... bg hint..memang masok gile..then soalan pun lebih kurang cm dlm kelas... cume ubah2 siket.. aku pun punye la gembira..hahaha..tapi nk dpt markah besh x mungkin la..tapi skurang2 xde la jahanam cm fikiran aku sebelum nih..

tapi sebenarnye baru aku perasan..jadual bwh nih salah kan..haha..aku exam 2.30p.m - 5.30p.m tapi aku tulis 9.00 a.m - 12.00 p.m..ape la..nih sume gara2 x tgk jadual betol2..dan rase cm pelik je sebab exam ptg.. dan sebenarnye sampai skung aku cm x caye..betul ke exam petang..
semalam minum nescafe... kesannye aku x dpt tdo..pkl 3 aku kemas2 buku nk tdo..mate x lelap2 gak.. ape la...aku golek2..x tau bile tdo..mmg lame gak la aku golek..huhu..sebelum golek2 tuh..maseh ade niat..cm nk anta msg kt org je..betol ke exam ptg..x caye nye..tapi kalo nk kena debis.. bole la msg org pukul 3 pagi..hahaha...

akhernye...akhernye..tinggal lagik 1 paper.... paper digit..hope leh skor paper nih..aku suke sebab lecturer yg mengajanye sporting..memang kepala aku nih bole masok la... cara dia mengaja ade stail..hahaha.. then bole balek..cuti 2 bulan ++ ..yahoooo....

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com