Saturday, June 30, 2007

template baru + tv on9

wah..blog sudah bertukar wajah.. aku sangat suka template nih.. masih mengekalkan ciri-ciri kebiruan..hehehe.. seperti yg tertera dibawah..template nih hasil kerja tangan aku.. aku hanya amik template org lain yg simple kemudian menggunakan kreativiti sendiri untuk mengubahnya.. aku sangat suka ngan backgroundnya sebab nih wallpaper aku sendiri.. dan aku memang nk sangat wallpaper nih jadik background blog aku nih..sangat berpuas hatilah dengan kerja tangan sendiri sebabnya aku bukan la budak it tapi boleh melakukannya...yeaha..

hari itu bermain ym dengan budak sengalll.. budak yg pernah bg aku video cumil tuh..bokuwa kuma tuh..hihi.. dia bg aku list tv on9..macam paham2 je..sebab dulu aku suke tgk tv on9 tapi pastu kena register dan baya..then x dpt la tgk tv on9..huhu.. pada sape yg malas bergerak ke ruang tamu nk tgk tv..ataupun ada ahli keluarga sedang menonton rancangan lain..so x dpt la nk tgk cite tuh..kat sini aku ade sediakan url beberapa stesen tv yg boleh ditonton..anda hanya perlukan window media player dan pastekan url kt window media player tersebut..selamat mencuba...


donlod sini

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com