Monday, July 02, 2007

LDK kepura puraan

hahaha...ari nih sgt penat.. penat kerana menjadi budak yang bermulut murai.. penat terpaksa berpura-pura seperti aku nih sudah biasa bermulut banyak..ah..dunia nih..penuh dengan kepura-puraan..hahaha..
alhamdulillah..first LDK berjalan dengan lancar.. dr 20 org ank buah aku..hanya 8 org je yg mendaftarkan diri..mungkin yg lain tidak sudi untuk belajar di UTHM..haha.. nsb baik 8 orang..memudahkan aku untuk handle LDK..dan dlm jumlah yg sedikit juga mereka dapat kenal dengan lebih rapat lagi.. mudah jugak untuk aku berkomunikasi dengan mereka..alhamdulillah target untuk semua menjadik aktif pada LDK pertama berjaya..semua mampu mengeluarkan idea.. semua bergelak ketawa dengan kata2 spontan aku yg ntah dtg dr mana ntah kekuatan itu keluar.. dan pastinya target aku sendiri untuk membuatkan mereka berkata-kata dan beramah mesra tercapai..
dan tadi..semasa pembahagian LDK.. beberapa kali terserempak ngan nurul huda (cahaya petunjuk)..senyum je la.. dr jauh je..huhu.. kecik je budaknye..lepas nih..boleh la buat gathering blues kecil-kecilan..in_ubie,kak katt,cahaya, ngan amirez..ekekeh..
malam nih ade ceramah lagik..ah biarlah budak baru tuh..dgr ceramah..aku yg tuwe mau dok umah..tgk tv..esok masih byk aktiviti lagi..esok masih ada LDK lagi..esok masih perlu berpura-pura lagi seperti bermulut banyak..haha..aku sangat penat..

2 orang tukang karut:

Hajar said...

ohooooooo...ponteng aktiviti eh? :p

iN said...

wek..
jeles la tuh..
x boleh ponteng2:p

 

Blog Template by BloggerCandy.com