Saturday, July 28, 2007

mp4 + hp

semalam..aku keluarkan lagik duit ptptn..alahai..makin hari makin kurang..haha..dan yg pastinya abah memang akan masukkan duit walaupun ptptn ada..nk harapkan ptptn 100% memang x leh..hehe..
semalam masa pcfair kat UTHM..angan2nya nk beli mp4 bentuk cm psp..cantek menarek kau memang da boom la..smart gile.. lagik2 function dia byk.. mp3,video,kamera,leh rakam gamba dan paleng beshnya game.. sebelum tuh aku memang berhasrat nk beli mp3. tapi bila tgk mp4 tu aku terus jatuh cinta..esoknya dengan tekad aku nk beli..last2 kedai yg jual tuh x bukak lak..dia tutup awal..kames dia dh tutup..hua..~~ angan2 nk beli mp4 cm psp tuh musnah..hua..walaupun cm tuh oleh sebab aku memang dah ngidam mp4..jadiknya aku beli la mp4 len..separuh dr harga mp4 yg aku nk beli tuh..tapi function dia kurang siket la..x besh buat men game..huhu.. xpela..janji besh dah ade mp4.



petang tuh gi jalan2 kat carrefour..wah..tetibe terpandang kedai hp..tgk punya tgk..ade gak housing hp yg aku berkenan..yang ori punya.. dh lama aku cr housing ori..tapi x pernah jumpa..ade pun gile mahal..ah..bek beli yg murah jew..makanya hampir setengah tahun hp aku x bertukar kulet..bila dh terjumpa..cantek menarek..aku pun beli la..bile nk on x leh lak..apesal ek..sekali promoter tuh kate bateri dh lame..memang pun sejak abg aku belikan hp nih x pernahnya tuka bateri..sekali dr nk tuka kulet hp je kena la tuka bateri sekali..duet pun keluar sekali..eh tapi sangat gembira..x la mahal mane..total bateri + housing= RM28.kalo beli kat kota..mau dekat RM50++.sebab tuh aku benci beli barang kat kota..aku beli lens pun 1 kotak RM30..cm siot je..padahal kt BP baru je RM26.hahaha..apela..ekekeh..
dan pastinya aku sangat gembira ade mp4 baru ngan hp berwajah baru..~~ jom lunch spagetti (rumate aku dok masak spagetti nih...)..yeaha~~

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com