Monday, July 23, 2007

serabut + epy besday piad~~

malam nih aku betul2 serabut.. serabut hal siang tadik sampai aku naik hangen sebab mengenangkan janji melayu..katanya nk bertolak lepas zuhor.. tapi akhirnya pukul 3.30 petang baru bertolak..kalau aku tau jadik cm tuh..aku dh balik awal2 lagi..x payah menyusahkan org lain..
sampai2 umah sewa..kepala aku ditambahkan dengan keserabutan.. dengar peristiwa yg memeranjatkan.. tetiba jadik blur.. 2 jam pertama sampai umah sewa otak aku betul2 blur.. kosong.. terperanjat..semuanya ada.. x sangka lak leh jadik cm tuh.. macam2 persoalan dan tanda tanya ligat muncul dalam kepala aku..dengan report yg x siap lagik..aku betul2 blur..
malam tuh aku sambung buat report. mata ngadap lap top, tangan pegang hp membalas msg, neck berkata2 bertnya soalan.. otak aku betul2 serabut..aku x leh fokus pada 3 tempat sekali gus.. aku buat repot dh serupa macam ayat india..berbelit2.. nsb baik ada piad..dia la tolong betulkan grammar aku..mekaseh piad..
report siap..tapi otak aku masih blur..semacam ada yg x siap..aku pun x tau apa..mungkin perkhabaran berita ptg tadik masih memeranjatkan aku.. aku pun x tau.. blur... komputer aku bersepah2 ngan folder2 dan ape kejadah sume ntah la..penting ke x aku pun x tau.. oleh sebab aku betul2 blur..aku biarkan jelah..bersepah..bersepah la.. x larat aku nk tambah serabut dlm kepala pikir folder mane yg nk guna mana yg x guna..cuma yg aku boleh buat..aku ubah bground jadik kaler yg lebih cerah..supaya aku tenang...
hari nih 23 Julai 2007..hari nih besday piad..takde sambutan yg besh..sebabnya perkara yg x disangka2 terjadi.. demi menghormati perasaan sahabat yg seorang lagi..hanya wish je jadi pengganti..xde kejutan seperti biasa bg kalangan kami..kesian piad..sejak masuk UTHM nih..ada saja halangan dia sambut besday.. tahun 1..dia kena gi kem ajuran PA..same ngan aku..same2 demam kat kem.. tahun 2.. dia sambut besday kat kem BTN..hanya nyanyian dlm bilik yg kedengaran dan kali nih peristiwa yg x disangka2 terjadi...semoga tabah hadapinya..



tiap kali aku menung gambar nih.. teringat akan kata2 abg angkatku..cekgu bedah..hehe..aku pun x tau nape abg angkatku panggil piad cekgu bedah.. cekgu bedah..happy besday...semoga panjang umur..murah rezeki..semoga ALLAH sentiasa merahmatimu.. :D

yg benar....dr iN yg tgh serabut..

1 orang tukang karut:

HuJuNg JaRi said...

huhu...otak saya pun tgh serabut gak nih...bnyk benda nk kena wat minggu nih...nway...sabar2 la ek dalam menghadapi segala dugaan dan cabaran sebagai mahasiswi..hihi

 

Blog Template by BloggerCandy.com