Thursday, November 22, 2007

cuti datang lagik ^_*

alhamdulillah..setelah menempuh tiga minggu yang menyeksakan..akhirnya..petang tadik berakhir la final exam aku..yahoo.. abes2 exam..sume macam orang x makan sebulan.. haha.. sume2 g p.raja beli makanan..dalam2 kete gak kitaorg makan..x menyempat nk sampai umah..haha..memalukan..
balek2 aku kemas sume2 kertas yang menyepahkan bukan hanya meja study..sampai ke katil.. aku biarkan kertas dan nota2 aku bertaburan..memalukan sungguh..x larat nk kemas..biarlah abes exam baru aku kemas..
bila dh kemas buku2 ngan kertas2..ngan nota2 sume..maka selesa la meja dan katil aku.. wahaha.. bole la mengadap laptop..lepas tuh baru la aku perasan..rupenye bukan takat meja ngan katil.. laptop aku pun bersepah2 jugak..adeih..semua hint2 dan nota2 serta latihan yang aku dapat dlm 3 minggu nih byk yg aku letak kt desktop..x terkecuali gamba ngan lagu..ntah ape2 merapu..cume sesetengah mende disaat aku rajin aku pindahkan masuk kt mane2 documents yg patut..hihi..
nih la wajah desktop aku yang bersepah tuh..masih lagik guna bground sama..sebelum nih aku dh tuka yg len..tapi death note nih gak yang menarek perhatian..wakaka..

haha..bersempena la abesnye exam..makanya..cuti semester pun bermula la.. cuti sebulan.. yahoo.. 26/12 baru la stat balek..x sabanye nk balek..nk cuti2..x yah pikir pasal buku.. asgment..projek..dan bla..bla..bla..tapikan..cuti nih nk buat ape je ek????

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com