Sunday, December 16, 2007

mimpi


pernah x korang mimpi sesuatu yang mengingatkan tentang perkara yang kita terlupa nk buat sebelum itu.. pernah x korang mimpi dan perkara itu berlaku pada keesokan harinya.. kirenye senang cite mimpi jadik realiti la..wakaka..

semalam aku mimpi.. yang hari nih aku makan wafer apollo..gile sedap perise strawberi.. then..hari nih abah dapat wafer tuh masa hadiri kenduri kawen..tukang habeskan..aku..hehe

mase final exam yang lepas nih..malam tuh aku kemas2 barang yang nk dibawa ke exam tapi malam tuh aku masa tido aku mimpi yang aku belum masukkan slip peperiksaan dalam kalkulator..hue~~nasib baik pagi tuh aku terjaga terus sediakan slip peperiksaan tuh..

dulu..mase sem 1..aku jenis pakai tanggal cermin mata..time kuliah je aku pakai..lepas tuh tanggalkan sangkut kat baju..balek kelas..letak merata.. then ade la gap tgh hari tuh..aku pun tido..sebelum tido kemas barang dulu takut terlambat bangun..dalam tido tuh..aku mimpi yang cermin mata ade dlm loker..bgn2..aha..aku x sediakan pun cermin mata..kalu x..berabun la aku kekelas..

banyak gak perkara yang aku mimpi terjadik selepas itu dan kekadang mimpi tuh banyak membantu aku dalam mengingatkan perkara2 yang aku terlupa..

tapikan..kenapa dalam banyak2 mimpi tuh aku x pernah pun mimpi soalan exam yang akan keluar ek?????

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com