Sunday, January 27, 2008

wut eber

ketika ini..aku sudah pening..semalam..bermacam2 rupe jenis papan tanda jalan raya aku hafal.. kesalahan itulah..kesalahan ini la..akhernye..berjaya dengan jayanya test komputer tersebut..hari ini sebok pulak menghafal pelbagai jenis sistem janakuasa.. hidro, arang batu, thermal, nuclear, wind, biomass dan macam2 lagik..owh..bersusah payah aku menghafal macam mane la kuasa letrik yg selama nih dibazerkan terhasel..owh..sangat penat otak... xpe..kejap lagik ikan masak asam pedas masakan mak akan tiba..x saba rasenya nk melantak..hua~~


BILA AKU SUDAH TIADA -Hujan-

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Gelak tawa tangisan hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

p/s: saje je post lagu nih..ape kaitan ngan ape yg aku bebel kt atas pun aku x tau..yg pentingnya.. jangan biarkan blog anda bersawang...zasss...hehe

2 orang tukang karut:

Adi said...

oohoo amik lesen kete ek. dh dpt lesen tu nak merempit la tu kejenya. bukan bleh pakai juniorku sorg neh :P jom ah rempit ngan DAR hehe

iN said...

ape besh rempit naik kete...
x sho langsung..
rempit nek moto la besh..hahaha

 

Blog Template by BloggerCandy.com