Friday, May 09, 2008

makan..makan..dan makan

tadik pagi dekat2 tgh hari.. kak pah siap mengemas la siket2 dapur.. aku baru bangun tido..tido lewat lagik..nih sume gara2 fruits basket..hehe..selamat dh habes donlod sume episod..yeaha...
dalam kebengongan bangun tidur...aku teringat dalam peti ais ade lagik 3 bijik telur. walaupun ade lagik lebih kurang 3 hari kami kt sini..tapi nk wat pe ek ngan telur tuh???
siap2 mandi.. aku tgk ade ape kt dapur.. belek2..ah cantek... prepared ape yang patut..akhirnya.. jadik la ini...




soon goreng (betul ke aku eja)..pedas gile..tapi aku suke... x besh la x pedas... x sho langsung... hahaha...

2 orang tukang karut:

Hajar said...

soo hoon la.
ape sengalll! haha.. :p
ni soo hoon goreng yg cm kak famia mkn kat kl sentral tuh ke? :-?

iN said...

hahaha..
ape2 je la...
tapi lagik sedap dr kt kl central la...
hahahak

 

Blog Template by BloggerCandy.com