Monday, July 14, 2008

if u can't sleep....

malam tadik..aku x bleh tido :sleep: ..dh naik kt katil..tapi x lelap2 jugak mata nih..mungkin gara2 minum air nescafe ais malam tadik.. nasib baik la hari nih kelas xde..pagi nih lab tapi minggu nih belum stat.. petang.. lecturer xde tapi awal2 lagik dh sediakan assigment..

masa cuti hr tuh aku byk kali gak x bleh tdo memalam nih..mybe terlebih tdo kot..oleh itu aku nk syer la serba sedikit ape yang aku buat bile x bleh tdo disaat orang len tido dibuai mimpi indah..hehe :snow06:

1.Disaat adenye bekalan internet nih.. aku akan membuka laman web yang x sempat aku bukak disaat kebizian..seperti forum, blog sesape saje, dan jugak melihat2 friendster orang sambel meninggalkan testi yang merapu2..hehe.. disamping itu ketika inilah internet sgt laju sehingga aku bleh mendonlod dengan rakusnye..huargh..haha
2.Masa nih la aku akan gunakan untuk kembali menyelongkar siaran2 tb yang tertinggal.. malam tadik je aku baru la berkesempatan melihat ezora, mr.mama, ngan sindarela yang aku tertinggal minggu lepas..hehe
3.Game gak bleh membuatkan aku gile sampai x tdo.. biasanya aku akan cube habiskan game tuh sampai level yang last baru dpt tido lena..oleh itu..bleh la men game disaat x bleh tido tuh..hehe
4. Aku paling suke wat nih.. kacau orang sampai diorg pun x bleh tido same..biasanya aku akan mencari mangsa dikalangan student gak.. mmber2 aku gak yang jadik mangsa sebab mereka pun cuti gak..mesti x wat ape2 pun..jadiknye member aku nih jugak la yang akan melayan msg2 aku yg sengal dipagi2 bute.hehe

dan biasanya perbuatan2 diatas bertahan sehingga subuh menjelma..bila siap solat subuh je..pale pun ting tong..dan akan bermula la episod kepala yang ting tong..hehe..sekian mekaseh:snow43:

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com