Monday, July 07, 2008

welkam back to school

wah...welkam back to school... setelah 2 bulan lebih aku menghabeskan masa dok kt umah.. makan.. tgk tb.. bersenang lenang.. akhirnya tibalah masa untuk kembali memerah otak... :antok: :sakit:

7 Julai 2008... bermula lah kalender baru... kalender baru buat aku.. bermula lah perjalanan aku sebagai pelajar tahun 4.. pelajar tahun 4 yang akan mendapat segulung ijazah insyallah dalam masa setahun lagik.. pelajar tahun 4 yang akan memikul tanggungjawab yang besar.. tahun 4.. ade psm... tahun 4.. dh jadik senior...tahun 4.. dh 3 tahun rupenye aku menghuni bumi Parit Raja...

7 Julai 2008.. hari Isnin.. bermulalah perjalanan sebagai pelajar senior.. pelajar tahun 4.. hari Isnin nih jugak seram sejuk.. sapekah yang akan menjadik penyelia psm aku..harap2 bukan la orang2 tinggi..dan bukan jugak lecturer cina yg mengajar aku semasa tahun 2... dan bukan jugak lecturer yang mengajar aku subjek communication sem lepas..hehe... alhamdulillah..semua itu bukan...

7 Julai 2008.. hari pertama sebagai pelajar tahun 4.. hari pertama kelas.. dh bermula kelas selama 2 setengah jam.. nk muntah pun ade aku ketika tuh..gile sengal.. baru2 masuk je dh stat kelas kemain panjang..kata lecturer dh tahun 4.. dh matang..huhu..matang la sangat :snow35:

7 Julai 2008.. lepas habes kelas yang bagai nak muntah tuh.. bergerak la kaki menuju ke fakulti.. berkira2 mahu melihat senarai nama penyelia psm... sapelah penyelia psm aku nanti ye...sampai fakulti berderet gak budak lelaki yg sebok2 nk tgk.. tunggu punye tunggu akhirnya dapat jugak gerak ke depan.. tercarik2 la aku nama aku.. HA.. akhirnya jumpa jugak.. alhamdulillah..mereka2 yg aku cube elakkan dapat jugak dielakkan..hehe..

akhirnya... 7 Julai 2008.. berakhirlah penantian dan penyiksaan..sapekah gerangannya penyelia psm aku..huhu En. Noran Azizan b Cholan.. lecturer makmal communication aku sem lepas.. walaupun kekadang dia explain pun aku cm blur2.. tapi tgk dia cm oke je.. hehe..wah..dapat papa baru lew setahun nih.. hehe...tapikan.. ape la tajuk psm yg aku akan dpt nnti ye.. haish.. maseh x bleh tdo lena lagik la nampaknye..hue~~:takot:

2 orang tukang karut:

adi said...

eheh..selamat belajar :)
jgn takut sgt dgn psm.
once awk dh start buat..keje2 awk jd makin senang. pk yg awk bleh buat walaupun susah

iN said...

ye..
mekaseh senior..
sedang cube tidak menensenkan diri bile dgr perkataan psm nih..
hehehe

 

Blog Template by BloggerCandy.com