Saturday, November 22, 2008

-_-"



aku x tau nk taip ape sebenarnye...pnh x korg berat hati..em.. hr tuh aku berat hati nk padam no phone ex-classmate aku kt matrik dulu..aku sempat kenal dia 1 sem je..sebab pointer dia kurang dr 2...so dia terpaksa keluar dan x dapat sambung sem 2..lepas keluar dia ade gak msg2 aku..call2 bebudak kelas tnye kabar..masa tuh dia kembali menyambung tingkatan 6..

lame dh x dgr cerita ttg dia..hr tuh aku ade mcm nk msg dia..tapi ntah nape cm mls lak..no dia masih tersimpan..padahal byk2 dh no bebudak matrik yg aku dh buang...

malam tadik masa g jejalan umah ai..aku jumpa la ngan ex-classmate aku kt matrik..1 umah ngan ai...dia amek civil... cite punye cite..aku dpt tau berita yg memeranjatkan..sahabat aku yg aku terasa berat hati nk buang no phone dia tuh dh lama meninggal..sebab sakit..inalillah wa inalillah hirojiun...x terkata ape..

em...marilah same2 sedekahkan al-fatihah buat rohnye..ILA...alfatihah...

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com