Saturday, November 15, 2008

obses..

obses...em...ape kejadah yer ertinya..aku pun kurang pasti..yg pentingnya aku obses dengan bende ini...this is the story....
one day..a day...after..ah..cm neh..hr tuh sewaktu pulang ke rumah di Kota Tinggi terchenta.. aku pun menaiki bas yg kale kuning tuh...em..sedang melihat2 keindahan alam sambel menghirup udara yg segar(bak kate kakak pu3)..aku ternmpk la kelibat berwarna putih..aku menggosok2an mata aku..betul ke ape yg aku lihat..bende tuh kejap laju..kejap slow..ah...akhirnya benti jua disebabkan trafik light..em..aku pun dgn selambe tanpa menghiraukan org2 dlm bas segera mencapai hp dan mengaktifkan kamera..snap!..yah..dpt jua akhirnya...pas dpt tuh tersenyum2..teringat ape yg kakak pu3 kate..jakun nek bas sambel tangkap gamba..:eheh:

lantak la org nk kate ape..janji aku dpt snap...owh..beetles...bile la aku dpt memiliki kau...




:inlove:

3 orang tukang karut:

umi_e said...

cantik ekkkk cik beattle tu ;)

* kak e ada gak sebiji warna hijau pucuk pisang - metalic lagik tau :P TAPI model dia je ler hehehehehe

Hajar said...

tau xpe. hr tu kate org. skang sape yg jakun? :p

tapi puteh itu sgt menarik hati la..
bile bole dpt eh? :-?

iN said...

kak e:
tuh la..mmg cun melecun la..sy sy jugak...hehe
ces..tertipu rupenye..huhu

k.pu3:
nge~~
tunggu dpt kawen ngan org kaye la..T_T

 

Blog Template by BloggerCandy.com