Thursday, November 13, 2008

tagged by pak cik semut

lame x update blog nih..dh rupe mcm ape ntah..bz memanjang...alhamdulillah skung baru ade masa nk update..malam nih malas gile study..lagik2 bile aku dh stat ym ngan kakak pu3..lagik la mls..haha..salahkan kakak pu3 lak..
anyway..aku jejalan la kt blog mereka2 yg berkenaan.. tetibe jalan kt blog pak cik semut nih..rindu lak kt dia..dh sampai mane agaknye pak cik semut tuh ye..em..kalau kire2..dia belayo bulan 7..kalau 6 bulan..em..mybe bulan 1 bleh la sambung sakat menyakat ngan pak cik semut tuh..nge~~~
x perasan lak dia ade tag aku..em..maaf la baru rase teringin nk bt..bt isi blog yg bersawang nih..meh la aku syer..apekah tag itu

7 fakta tentang saya
1.My name is Sarina Basiran
2.Nick name ina..just bebudak sengal je panggel aku in..lagik sengal ubie
3.Umo aku taun nih 21 ye..mude lagi
4.Tinggi aku 1.64m
5.Berat = underweight
6.Jenis darah aku O+
7.Pendiam but to some people je aku byk ckp

7 perkara menakutkan saya di dunia
1.Same la cm mie..aku takut x dpt jadik anak yg solehah
2.takut x dpt jadik isteri solehah..ciwah..
3.Kehilangan femili dan org yg aku syg
4.Gagal dlm exam..alhamdulillah x pnh lagik
5.Gagal dlm hidup dan kerjaya..
6.Tetibe lost sorg2 kt mane ntah..
7.Lemas..sebab aku x pandai berenang..

7 lagu buat masa skrg
1.Fall for you - Secondhand Serenade
2.T-shirt – Shontelle
3.Tanpa – Sixth Sense
4.Wake me up when September end – Greenday
5.Terus Terang – Butterfinger
6.With You – Chris Brown
7.Bila Rindu – Ruffedge

7 perkara selalu sebut
1.k.pahhhhhhhhhh
2.piaddddddddddd
3.bile nk makan..lapo..
4.bek..bek..(bunyik kambeng bile ym ngan kwn aku)
5.ape?!!
6.Kunci mane?
7.Jap!!!

7 perkara yang amat bernilai
1.Family dan mereka2 yg aku sayang
2.Ilmu..pengetahuan la..
3.Masa..sebab tuh aku pakai jam..hahak
4.O2..oksigen la..
5.Duit..
6.Contact lens aku berkuasa 250..hehe
7.Nokia 2760 serta chargernye..

7 pertama kali dalam hidup saya
1.Menang lumba basikal time sekolah tadika..
2.1st batch yg dpt lompat kelas dr darjah 3 terus 5
3.Pelajar harapan sekolah PMR..tp x leh harap..haha
4.Study kt luar dr joho..matrik penang masa umo aku 17 taun
5.Terkontang kanting masa dftar kt matrik penang..gile sorg pun aku x kenal..nsb bek la budak depan aku ramah..thanks Chaq
6.G luar Negara..singapore je pun..haha
7.Pakai contact lens januari 2007

7 org bertuah menjawab tag ni
1.Mestila kakak pu3
2.Mawa
3.Kakak ann
4.Kakak kema
5.Archiq
6.Azlan
7.Asfah rizal

:devilishgrin::please:

2 orang tukang karut:

Anonymous said...

Alo.....
Apende la letak nama ak skali. haha. niway, trimas byk2 k. blog ak xsiap edit lagi. da lama xbukak. skrg ni byk keje wo.. ak ade letak citer james bond. tp xtau r boleh tgk lagi ke x..

iN said...

haha...
nnti ko free buat la ye :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com