Sunday, December 28, 2008

tag


sebenarnya aku nk mengapdate cite psl gamba di atas nih tapi aku masih belum jumpa gamba yg sesuai utk diletakkan dan aku masih lagi berkabung atas peristiwa diatas:snow03:

tapi sempena kekabungan aku itu..bek aku bt tag yg diberikan oleh cik(bile nk jadik puan..hihi) mawar neh....



1.do you think you're hot?
Panas ke..xla..pagi neh sejok je..mendung nk ujan kot..hahaha...

2.upload ur favorite picture of u....



3.why do you like that picture?
X silap aku..gamba nih lepas 7 bulan UTHM tukar nama dr Kolej Universiti ke Universiti je..ghamai sebok tnye aku tmpt aku belajo neh swasta ke..awam la..adoi..haha..lagik 1 gamba neh mengingatkan betapa aku yg pendiam neh bleh jadik seorang fasilitator utk budak intake baru..em..pelik kan.. :p

4.When was the last time you ate pizza?
Bulan 8 hr tuh..kt umah akak piad kt kl.makan domino pizza.tuh pun aku cuit sikit..actually aku x lalu makan pizza :D

5.The last song you listened to?
Summertime by new kids on the block..besh lagu neh..mekaseh kakak pu3 :D

6.What are you doing right now besides this?
Download cite Miss No Good, dgr lagu, msg dgn dia

7.What name would you prefer besides yours?
Nama aku dh cukup cun ape..Sarina..haha

People i tag :da nex are...
Shima
Kak kema
Kak nessa
Mr Am
Azlan

8.Who is number 1?
Shima Muhajir..kawan aku masa sekolah..same lompat gak dak neh..

9.Number 3 is?
kak ann..kenal sebab forum Blues..em..lame dah x jumpa diorg sume

10.Say something about number 5
dak neh mangsa buli aku bt PSM.sebab sama penyelia..dia byk tunjuk aku psl software RSoft.owh x lupe gak mangsa aku suke buli donlodkan cite..hehe

11.How about number 4?
budak nih 1 fakulti ngan aku..aku rase x pnh langsung tego dia kt real..ym je la kot..aku kan pemalu..haha

12.Who is number 2?
Kak kema..asek2 denda kak kema bt tag... >:)

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com