Wednesday, December 31, 2008

alone

sem baru bermula semalam.. semalam gak hati aku resah.. 2nd time dalam hampir 4 tahun nih aku berada dlm kelas yg mmg berbeza..berbeza dr piad ngan k.pah..dan bebudak umah aku..kalau 2nd year aku just 1 kelas je berbeza..kelas bahasa jepun..tapi sem nih..majoriti subjek aku berbeza dengan diaorg..nih sume gara2 diaorg tawarkan balek subjek2..ade 3 pilihan..
  • optik, data communication
  • RF, radio bergerak (mobile)
  • RF, satelit

dr situ dh terang2 aku terpaksa amek optik sebab PSM aku bergantung pada optik.. dan bebudak umah aku semuanya RF dan mobile..
1 sem nih..xde la aku nk gosip2 kt belakang ngan dak2 umah..em..ade gak mmber kt kelas tapi x semeriah ade piad ngan k.pah..em..cm ne la nk hadapi 1 sem nih..owh..
sem akhir:snow03::snow14:


0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com