Saturday, December 12, 2009

cuti2 kuantan

5 pagi..5hb disember aku selamat sampai di bandar kuantan.pelbagai rintangan yg aku lalui sebelum sampai..paling menjatuhkan semangat aku bila tiket bas aku dikatakan utk pagi..so terpksa aku cr bas lain dlm ms 5 minit..waktu malam..10.20 malam..dlm keadaan byk kaunter yg dh tutup..alhamdulillah semua selamat...


cek in kt rumah slh seorang sahabat aku :P..pukul 1 bergerak la kitaorg ke majlis..
SELAMAT PENGANTIN BARU SHIMA..SEMOGA KEKAL KE AKHIR
HAYAT..





balek dr kenduri kitaorg terus cek in kt hotel seri malaysia kuantan..mandi2..siap2 utk keluar makan..and its time.... to hang out..hehe




one of my friends, nas suggest kitaorg makan seafood kt tanjung lumpur..so...we drive to there...makan..makan..


RM210 selepas diskaun rm10 utk 12 org maka makanla kitaorg sampai surrender..haha..meh kita lihat takhta sape paleng last surrender makan..hahahahak


tempat ke 4- daus@rangga
dengan ikan siakapnya..


tempat ke-3..xyah la letak
gambo..sebab itu adelah aku...hahahahak(sejak kebelakangan nih aku sgt kuat
makan)

tempat ke-2 :
racu(berbaju kelabu) dengan lala nya..



dan org paleng last habeskan makanan atau dikenali sebagai majlis perbandaran ialah..

engineer dr western digital - saripah..



haha..akibat tertekan waktu cuti pun technician asek call..maka dia melapaskn tekanan dia dgn makan..syabas saripah..nge~~~
lepas makan dgn mmbawa perut yg kekenyangan..kitaorg bergerak kt Teluk Chempedak..2nd time aku kesitu..lepak2 amek angin malam..pkl 1 bergerak balek ke hotel

esok pgnya aku kembali ke joho..tamat sudah percutian bersama rakan2...masa utk berkerja..so tired...

nway..aku enjoy this holiday...hurm...pasni sape lak yg nk kawen...dgr cite pasni perak la...ku menanti je la...dijemput insyallah aku pasti kan dtg...nge~~~

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com