Thursday, December 10, 2009

kesengetan melanda

satu malam yg tenang...around 10 malam...ketika ber'sms' bersama dia...akibat kepenatan keje...maka...terlelap la aku...

sudah menjadi rutin harian..jika dia keje shift pagi..aku atau dia akan saling kejutkan utk bgn pagi dan solat

tetiba hp aku berbunyi...fikiranku yg mamai itu berkata..em..dia kejutkan aku pagi nih

dia: *** bangun...
aku: em...
dia: *** bangun la..solat
aku: em..(dlm hati berkata..apesal x cerah pun kt luar..awlnye dia kejutkan)
dia: bangun ***...bangun eh
aku: ye....

berbual dlm keadaan mamai..lepas letak hp mindset aku..em.."nk kena bgn mandi siap2 g keje"...tp....bile aku tgk...upenye2


hp aku tunjukkan jam pukul 12.30 malam..ces...upenye dia kejutkan aku solat isyak...kufikirkan sudah subuh...hehe:snow11:

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com