Monday, January 18, 2010

sempit

yela...yela..gue apdate la pak cik oit...sejak ketensenan melanda diri...aku byk bersendiri...yola.. aku jrg cite hal2 'tut' pd family..so pd kawan2 la tmpt aku mengadu...pah..mekaseh take care kan aku...huhuk..sedih bile igt zaman2 kegemilangan sebagai pelajar..cewah...

disaat kesempitan idop...aku sempat tgk cite adnan sempit...hahahahak...thanks alot to ai sebab kehadiran dia mengisi kekosongan aku...sabtu dan ahad yg dipenuhi dengan zaman2 kebujangan..actually...ai pun mencari ketenangan.. igtkan dugaan aku yg paleng beso.upenye dia lagik teruk...dia ilang ingatan..org yg disangka mengubat dia akibat terkena rasukan...org itulah yg menghantar..hurm...

sape pnh makan ciken cop harge 5 hengget..x pnh kan..zaman skung mane ade lagik..paleng murah pun aku jumpa 9 hengget...sabtu malam tuh..bergerak la kami bertiga ke Hutan Bandar..tujuan mencari ciken cop 5 hengget...sampai sane penuh mak aih...sejam baru dpt...sedap??? mesti la..sangat sedap...berbaloi dtg jauh2 bile harga murah...makanan pun sodap..

bile embun pg turun..pkl 2 pagi baru sampai umah sewa ai...aku tido sane...ceh..padahal 15 minit je ke umah aku..saje menhayati zaman2 kegemilangan bujang2..lepak2, borak2 sampai tertido..hahahhak...esoknye misi menengok wayang yg tergendala akibat malam minggu yg sgt ramai org... cite..adnan sempit (pak cik...gue dh tgk gak cite tuh tau :P)

aku mls cite panjang2 la..korg tgk sendiri la...best guling2..tp benci betol..bleh lak selitkan adegan yang kalau bleh time tuh aku x nk tgk...ces..



"i dont want banana fruit 2 time :P"

2 orang tukang karut:

Hajar said...

"i dont want banana fruit 2 time :P"

huahua... yer, don't be la.. saket woo. gua sudah rase keadaan itu. :p

mie said...

wahh!!!
nape xnk banana fruit 2 time....
kenyang la skit...
eleh!!!br tgk konon..
br je nk gi jemput ajak tgk...

 

Blog Template by BloggerCandy.com