Tuesday, August 24, 2010

aku dan komik

hari nih.24 August 10.dalam kepala aku dh set..ade org nk blanje baskin robin same itu secret resipi..cool ..tp..org itu berjalan sakan sampai keletihan...makanya azam dan cita2 untuk mengepow org itu sempena besdaynya yg ke 'tut'..(terpaksa dirahsiakan..hahaha)...terkubur dan terpost pone sudey utk hr nih...sad

oleh sebab kepala aku dh set utk keluar dan telah mendapat kelulusan dr 'tut' (jugak terpaksa dirahsiakan...hahaa)...akhirnya aku keluar jugak..idamkan secret dan baskin robin..tp hanya dpt baskin robin..hurm..xpela..sedap gak ape razz

aku singgah kt 1 kedai komik..actually aku bukan la nk sgt cr komik..hanya peneman...sebab ptg tadik aku baru beli 2 komik..detektif q siri 4 ngan twin-x 3..tp sebelum sampai lg aku dh nmpk dr jauh...ade 1 komik kt bawah..katun dia cm menarek..lukisan dia cantek..so..bile aku masuk kedai tuh...itu lah 1st komik yg aku pegang..

as usuall ..bile korg beli buku or komik mesti la korg baca sinopsis dia kt blakang kan...so aku pun belek la...baca...pergh...tajuk besa sinopsis dia pun dah buat aku terkejut..dan menyebabkan aku tergelak besa...(byk kesah yg terpaksa dicut utk menjaga hati pihak tertentu)...

malam nih aku ceritakan pada saripah...dia pun tergelak besar dgn ap yg terjadik..pastinya cite aku neh bley dijadikkan drama swasta kata nye :eheh:

nota kaki : gamba dan tajuk komik tersebut terpaksa dirahsiakan utk menjaga hati pihak tertentu....hahahahahak

4 orang tukang karut:

piad radhio said...

aisyyyy cita xlengkap..xm'capai klimaks

iN said...

xley lebeh2..
nnti kantoi plak...:P

Choki a.k.a oki! said...

ape nme tjuk cte tu?
btau la..btau la..nk gk glak tguling2 neh~
huhu

iN said...

x bley..x bley...
student kena bc buku pelajaran je :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com