Thursday, September 09, 2010

S.H.R.A.F

alhamdulillah..sebulan sudah kita berpuasa...esok..semua umat Islam akan meraikan hari kebesaran...kebesaran bg kemenangan kerana sebulan berpuasa..tp..ade gak yg x puasa turut serta merasa kemeriahan hari raya..haha..

sempena bulan baik nih..aku ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..MAAF ZAHIR & BATIN...


kepada mereka yg mengenali diri ini..exspecially..kepada semua pembaca blog nih..yg mungkin ade terasa sepanjang jari ini menaip kerana jari ini bergerak berdasarkan hati...ape yg aku taip hanya la sebagai luahan hati aku..maaf sekali lg andai ada yg terasa hati...




nota kaki : sesuatu menyelinap dlm hati aku ketika ini walaupun x sepatutnya aku amek tau..alhamdulillah...kali ini dpt pulang...biggrin

2 orang tukang karut:

Choki a.k.a oki! said...

selamat hari raya k.iN~

=)

iN said...

selamat hari raya jugak oki ^_+

 

Blog Template by BloggerCandy.com