Tuesday, September 07, 2010

buka puasa di Red Wok, Bangi

assalamualaikum...alhamdulillah hampir sebulan kita berpuasa..tinggal lagi dlm sehari or 2 hari lg kita berpuasa...

alhamdulillah...31 Ogos 2010..bertempat di Red Wok, Bangi..tema makan ialah steam boat baya 30 hengget makan sampai muntah..haha...1 majlis sederhana tp meriah berlangsung..seramai 30 org bebudak kelas aku semasa di UTHM dtg utk sama2 memeriahkan majlis berbuka puasa ala2 reunion..hehe..

malas cite byk...aku bg tgk gamba je la eyrazz









mekaseh pada semua yg sudi datang...paling jauh aku la..Pgudang, Johor..kedua jauh...Faris..P.raja,johor..hehe...

owh ye..taun nih bersoping sakan di KL..ops..pembetulan..bukan aku yg bersoping sakan..hanya sebagai peneman kepada saripah dan ai...pusing 3 tempat...jalan TAR, ampang park n jusco wangsa maju...santek..mmg santek..exspecially kt ampang park..tp sangat la maheii..haha..last2 aku sebat 1 kt jusco wangsa maju..wane ijau pilihan hati..ekekeh...

ape2 pun..aku nk ucapkan..selamat menghabeskan ramadhan yg bakal habes x lame lg...semoga ibadat kita sepanjang bulan ini di terima-Nya...

jumpa lg dilain episod :anongnangyari:

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com