Monday, August 08, 2011

taharah....


assalamualaikum...

beberapa minggu lepas...aku g menonton wayang bersama kakak..walaupun masa tuh transformer tuh agak dh lapok tp wayang penuh...maka tiket yg kakak tempah tuh pun kena jual sb lambat amek..so terpaksa la kitaorg tunggu hampir 2 jam lebeh utk tgk yg next punye showing...

dikesempatan yg panjang tuh...biasa la..kakak ajak g kedai buku...dok telek2 buku..actually aku ade berkenan beberapa buah buku...tp masa tuh bajet xdok..so simpan dlu hasrat utk membelinya...

semalam...aku berkesempatan singgah kt kedai buku tuh..so aku sebat la satu...

actually ade banyak tajuk yg dipersoalkan..antaranya.. tentang islam, solat dan muamalat ... nk beli sume aku bukannye rajin nk baca sekali gus..oleh itu..aku nekadkan hati..sebulan 1 buku...so kali nih aku beli buku ini..sb asas pada semua perkara ialah bersuci..

aku baru baca siket isi kandungan dia..insyallah bile aku berkesempatan..aku akan
syer hal remeh temeh yg selama nih kita xtau ataupun buat2 tahu berkenaan bersuci ini...

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com