Friday, October 03, 2014

Happy International Coffee Day with Wonda Coffee and MyTeksi

Assalamualaikum..
29 September, Isnin aku pergi keje as usual. Dengar radio Era macam biasa setiap pagi..dok dengar celoteh Ray,Haniff dan Johan..topik hari tu hari kopi sedunia dengan Wonda coffee sebagai penaja..
1~2 hari tu dok dengar iklan Wonda coffee je..tp aku buat bodoh je..sampailah 1 of my friend post ni kt fb dia.

dia pun dok post Wonda coffee..apekah?

soknya aku pegi google mende ni...rupanya Wonda Coffee bekerjasama dengan MyTeksi untuk buat penghantaran.. details kt sini http://grabtaxi.com/myteksi/2014/09/02/coffee-international-day-wonda-coffee/
so aku follow la step yang dia bg..hari rabu aku try seharian x dpt..then hari Khamis aku try..1st try sorry we unable to get u a taxi..xpela..sambung bt kje..then try lagi..so kuar bende ni.



dengan berdebar2 aku tunggu teksi dtg..dekat 2 jam jugak la aku tunggu..mybe banyak delivery kot..
and then lepas tunggu hampir 2 jam..aku berjaya gak dptkan pek Wonda Coffee berisi 3 tin air, Kopi Latte, Mocha, Original dan 3 keping biskut..additional beg dr MyTeksi..kawan aku kt Penang x dpt beg..hihi..jangan jeles ye Amy..

So ni dia...taraaaaaa....

kemudian..mula la kecoh department aku..n dalam sehari tu aku n sorg technician dapat..hr ni snr eng aku try dr umah n she got it..

btw, thanks #MyTeksi and #WONDAcoffee . x perlu buat ape..just install myteksi dan teksi akan hantar pek Wonda coffee kt lokasi anda tanpa apa-apa bayaran...

nota kaki : sape tak suke mende free weh..hihi

2 orang tukang karut:

Unknown said...

best gila !

iN said...

mesti la..hihi

 

Blog Template by BloggerCandy.com