Saturday, January 27, 2007

imbauan kenangan lama

huhu..tadik bertandang kerumah jiran aku yg sebaya dgn aku..meminjam pendrive.. niat dihati ingin meminjam sebentar sebab terlupa nk bwk pendrive balik..aku mau print assigment math kat kedai..dia kata pendrive tuh mybe penoh..em..xpe la..aku transfer ape2 yg patot kat dlm lap top..pastu masokkan la balek..

hehehe..bile dok belek2 file mane nk transfer aku ade nmpk folder pictures..aku pun bukak..jahatnye tgk tanpa pengetahuan si pemilik..belek2 rupenye gambo2 masa dia jadik fasi untuk bebudak baru masok form 6..owh..xpe..bole diteruskan tgk..kalo gambo pelik2...aku tutup la..aku bukannya jahat sgt pun..hehehe..

wawey...seronoknye orentasi diorg..orentasi form 6..mase aku dulu..aku sempat orentasi kejap je..orentasi ke..x kot..sebab isnin aku daftar..pastu selase aku ponteng. rabu aku dtg sekolah tuh balek..aku pulangkan sume2 barang..aku blah..ke kmpp..huhu..x sempat nk orentasi..member2 aku x tau la pulak..kesian diorg..aku yg pujuk sume2..korang x masok form 6 dulu sebelum dpt u..aku x mo kawan ngan korang..hahaha..lepas diorg same2 aku masok form 6..aku pulak say..babai tuh form 6..hahaha..jahatnya aku..tapi aku buat tuh untuk kebaikan diorang jugak..tgk skrg..sume2 lepas stpm..dpt sambung degree..kan bagos..hehehe..pintar x aku..

sebenarnye aku nk post gambo yg sempat aku curik..besh..tuh 2 org budak yg menjadik maskot group diorg kot..mase orentasi..aku rase la..hehehe..dan ianya mengigatkan aku kenangan belajar efective communication sem 2 tahun 1 lepas..bab2 kena buat maskot untuk group..



yang nih ..maskot group effective communication aku..McZ corporation..name dia piad..kesian piad..cun x maskot group aku..hahaha...adios..

p/s: glame la kome ye..masok blog aku..muahaha..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com