Sunday, March 04, 2007

apdate kale2 nk test..

ari nih ari ahad..sat lagik pukul 9 ade test kenegaraan..pukul 9 pagi sampai 12 tengah hari..3 jam tuh..3 jam jawap 2 soalan..dah la paper 3 jam kredit..ntah ape aku nk goreng....adeih..jangan aku goreng sampai hangus dah lew..huhuhukk..
tadik aku ade bukak friendster seseorang..xde keje agaknye dia post gambo destop sendiri..eh tapi nmpk cm menarek gak..makanye aku pun nk post gak la gambo destop aku..x lawo pun.. lap top nih dh lame gak..x leh letak mende byk2..nnti berat..tapi alhamdulillah lepas uninstall norton..lap top nih dah semaken laju.. mesti bapak gajah norton tuh la yg buat lap top aku nih lambat..
okies.malas membebel lelame..jap lagik nk belek2 buku..open book test..makanye malas menguasai diri..hihi..tapi..tapinye..soalan open book test la yg susah..adeih...



0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com