Tuesday, March 06, 2007

boku wa kuma

hehehe..saje je...x tau nk apdate ape..semalam dpt 1 email dr member baek kat ym..lame dah kenal dia nih..sejak aku lepas matrik kot..masa tuh x tahu apekah itu ym..kenal kat mirc..bile on je nmpk dia..bile on je nmpk dia..huhuhu..bila install ym..dia la org 1st yg invite aku..
seronok kawan ngan dia..sebab dia nih cm bebudak..sengalll je..hahahak.. kalo ym x pnh serius..rendah je budak nih..sebaya aku.. skung kat poli perak..dalam byk2 member..dia jela aku aku just kenal lat ym + friendster..x de message2..no phone dia pun aku x tau..pelek kan..tapi tuh la aku ngan dia..ahahahak..
oleh itu sile la layan video klip nih..bile tgk..teringat perangai dia yg cm budak2 tuh...sengalll..hahahak..
enjoy it..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com