Wednesday, April 11, 2007

tetekan = tenekan

tetekannye..huhu..lepas satu satu yg tertekan..minggu nih minggu killer..minggu nih minggu last sebelum study week..minggu nih minggu last kena submit 2 project ++ report project..project digit ngan e.devices..minggu nih ade test II emt..minggu nih kena submit esement digit..minggu nih kena present project digit ngan e.devices..minggu nih lect e.devices ade ati lagik nk buat kuiz..minggu nih..minggu tetekan...hua~~

sejak minggu lepas aku try run pspice..akhernye menjadi setelah berhempas pulas..minggu lepas jumaat dh bz2 pegi makmal projek.. tgk result kat oscilloscope..tapi hampa..x kuar pun waveform yg dikehendaki..mane yg silap pun x tau..ptg tadik, selasa dh kena present ++ submit project e.devices.. selasa..ari yg penoh dengan kebizian..

dah 2 malam..aku x dpt tdo..malam tadik..bile dh menguap..same2 buat litar gune max-pluss untuk subject digit..mata dh x tahan..menguap kemain..tapi demi mengekplore litar dan menyiapkan esement tuh aku gagah jugak tahan2..sampai la pkl 3..sume2 nk masok tdo..mate nih buat hal..tetibe ilang rase mengantok..tetibe xde mud nk tdo..tetibe cm semangat dtg semula..adeih..dh la nk kena bgn pagi sebab nk pegi makmal..mate nih buat hal pulak.. try2 lelap x bole jugak..aku sempt pesan kat rumate..supaya kejutkan aku pagi tuh... aku kembali membuka lap top..buat balek litar..kuang asam..tetibe lak..dengan sekali cube..menjadik..yg aku dok menguap tuh..xmo pulak jadiknye..adeih..bile dh jadik..dh xtau nk buat ape..kalo dulu ade org teman malam2..nih dh xde dah..sebab dia pun dh nk kena bgn awal..xleh tdo sempat borak2 ngan member kat ukm..leh pulak terkeluar..

"hahahaa..tuh la..jam biologi ko dh x betol..tuh yg x leh tdo tuh"

jam biologi...e..skema betol..same2 tergelak..x lame borak ngan dia sebab dia pun nk tdo..aku kemas2 mane yg patut..kembali ke katel..golek2..x sedar bile terlelap..tetibe dgr je jam hp berbunyik..6.30..cm biase la bgn..huhu..ari nih kejutkan org yg nk gi keje..hahaha..x angkat lak..tgh mandi kot..bgn solat..siap je solat dpt msg..dh bgn upenye..dh siap dh pun nk gi keje.. saje je bgtau aku nk sambung tdo balek..tdo itu nekmat..hahaha...jangan jeles ye..sile la keje ngan rajen..

aku telelap..bgn2 dh pkl 8.15..siap2 pegi lab..sume lab x bukak lagik..tech pegi mane ntah..pkl 9++ baru la bukak..adeih..still x dpt gak waveform yg dikehendaki..ptg tuh present.. 1 2 group je yg dpt..yg len sume hancus..ade ati gak lect tuh soh buat semula..nk minggu depan ari isnin..wat?? sume dh nganga..byk lagik keje nk kena buat..isnin tuh sume2 dh balek..isnin tuh dh stat study week..mase untuk study..bukan nk siapkan project2 nih..sebab kitaorg 1 group baek..pkl 5 kitaorg teros blah dr lab tuh..tunggu pun buat ape bukannye leh siap pun..teros pegi makmal projek..mintak ape2 yg patut..terpakse buat semula litar..

balek tuh..tenekan menguasai diri..aku pegi minum milo..jadik sehat dn kuwat dan akhernye bum..maghrib pun aku layan..pkl 8 bgn solat maghrib..sambung semula tdo..pkl 10 bru bgn semula..bgn2 menghadap litar yg same..yg bebezanya dibuat semula..

esok..kena pegi lab..mengadap lagik keje yg same..cume esok kelas agak full..x tau bile leh curik mase ke lab..project digit lom siap lagik..lom buat litar lagik..emt x study lagik..esement digit lom complete lagik...sume2nye minggu nih..ari nih dh ari rabu..jam biologi x betolkan lagik...adeih..tenekan menguasai diri..

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com